Přihlášení
Zapomenuté heslo?
Přihlásit Registrovat
+420 602 332 395

Jak mám postupovat při reklamaci?

Brýle zašlete spolu s dokladem o zakoupení, věrnostní kartičkou a popisem závady doporučeně na adresu:

OptikDoDomu

Komenského 266

54701 Náchod

Reklamace vyřizujeme individuálně a vše řešíme ihned po obdržení zásilky.

My vám navíc poskytujeme doživotní záruku na brýlové obruby.

Pokud se vám s obrubou cokoliv stane i po této lhůtě, brýle vám zdarma opravíme, a pokud to bude závada neopravitelná, dostanete od nás stejné nové brýlové obruby se stejnými skly a dioptriemi pouze za manipulační poplatek 299,– Kč + poštovné.

Zboží zakoupené v eshopu můžete do 14ti dnů vrátit bez udání důvodu.

Copyright © 2009-2019 OptikDoDomu. Všechna práva vyhrazena.
Webová prezentace spadá do kategorie Úspěšný web