Přihlašte se do svého zákaznického účtu na www.OptikDoDomu.cz. E‑mail pro registraci/přihlášení by měl být stejný, jako e-mail, který byl uveden v objednávce.
Zboží pečlivě zabalte do pevné krabice. V případě, že nebyl požadavek na reklamaci zadán online, vytiskněte si reklamační formulář a vyplněný jej přiložte do balíčku.
Vyhledejte si nejbližší Zásilkovnu na www.zasilkovna.cz/pobočky. Na přepážce předejte zabalené zboží a obsluze prozraďte kód: 950 26 330. Dostanete potvrzení o přijetí. NIC NEPLATÍTE.
Balíček zašlete na adresu:
OptikDoDomu s.r.o.
Komenského 266
547 01 Náchod
Podací lístek či účtenku o podání balíku si pečlivě uschovejte.
Snažíme se pro naše zákazníky dělat maximum, i nad rámec toho, co nám stanovuje zákon.
Více na stránkách Živnostenské komory českých očních optiků.