Přihlášení
Přihlásit Registrovat
+420 602 332 395

Reklamace a vrácení zboží

Optikdodomu na notebooku
1 Todo list

1Zadání požadavku on-line

Přihlašte se do svého zákaznického účtu na www.OptikDoDomu.cz. E‑mail pro registraci/přihlášení by měl být stejný, jako e-mail, který byl uveden v objednávce.

Návod jak postupovatm krok č.1
Návod jak postupovatm krok č.2
Návod jak postupovatm krok č.3
Návod jak postupovatm krok č.4
2 Todo list

2Zabalte zboží

Zboží pečlivě zabalte do pevné krabice. V případě, že nebyl požadavek na reklamaci zadán online, vytiskněte si reklamační formulář a vyplněný jej přiložte do balíčku.

Todo list
3 Dodávka

3Přeprava balíku

1. Vrácení zboží ZDARMA na kterékoliv naší kamenné prodejně.

Vyhledejte si nejbližší kamennou prodejnu OptikDoDomu: https://optikdodomu.cz/kontakt/kamenne-prodejny.
Na přepážce předejte zabalené zboží. NIC NEPLATÍTE.

2. Vrácení zboží ZDARMA přes Balíkovnu

Brýle pečlivě zabalte do balíčku, aby při přepravě nedošlo k poškození. Vyhledejte si nejbližší Balíkovnu na https://www.balikovna.cz/cs/vyhledat-balikovnu.
Na přepážce předejte zabalené zboží a obsluze prozraďte kód: 6281026a.
Dostanete potvrzení o přijetí. NIC NEPLATÍTE.

3. Vrácení zboží na vlastní náklady

Brýle pečlivě zabalte do balíčku, aby při přepravě nedošlo k poškození.
Obroučky zašlete na adresu:

OptikDoDomu s.r.o.
Komenského 266
547 01 Náchod

Podací lístek či účtenku o podání balíku si pečlivě uschovejte.
Ve všech případech vaši reklamaci vyřídíme do 14 – 30 dnů.

Dodávka

Snažíme se pro naše zákazníky dělat maximum, i nad rámec toho, co nám stanovuje zákon.

Více na stránkách Živnostenské komory českých očních optiků.

Copyright © 2009-2025 OptikDoDomu. Všechna práva vyhrazena.
Webová prezentace spadá do kategorie Úspěšný web
Foto chatbota
Zavření bota
Foto chatbota
Jsem virtuální asistentka a ráda Vám pomohu Zeptejte se mě
na cokoli!