Přihlašte se do svého zákaznického účtu na www.OptikDoDomu.cz. E‑mail pro registraci/přihlášení by měl být stejný, jako e-mail, který byl uveden v objednávce.
Zboží pečlivě zabalte do pevné krabice. V případě, že nebyl požadavek na reklamaci zadán online, vytiskněte si reklamační formulář a vyplněný jej přiložte do balíčku.
Vyhledejte si nejbližší kamennou prodejnu OptikDoDomu: https://optikdodomu.cz/kontakt/kamenne-prodejny.
Na přepážce předejte zabalené zboží. NIC NEPLATÍTE.
Brýle pečlivě zabalte do balíčku, aby při přepravě nedošlo k poškození. Vyhledejte si nejbližší Balíkovnu na
https://www.balikovna.cz/cs/vyhledat-balikovnu.
Na přepážce předejte zabalené zboží a obsluze prozraďte kód: 6281026a.
Dostanete potvrzení o přijetí. NIC NEPLATÍTE.
Brýle pečlivě zabalte do balíčku, aby při přepravě nedošlo k poškození.
Obroučky zašlete na adresu:
OptikDoDomu s.r.o.
Komenského 266
547 01 Náchod
Podací lístek či účtenku o podání balíku si pečlivě uschovejte.
Ve všech případech vaši reklamaci vyřídíme do 14 – 30 dnů.
Snažíme se pro naše zákazníky dělat maximum, i nad rámec toho, co nám stanovuje zákon.
Více na stránkách Živnostenské komory českých očních optiků.