Freemailové služby (např. Gmail.com, Seznam.cz) začaly již před nějakým časem rozlišovat klasické emaily od hromadné korespondence. Některé emaily tak automaticky padají do určité složky.
V emailovém klientu Gmail.com jsou dva filtry. Jeden je nazván „Sociální sítě" a druhý „Promoakce„. Emaily od OptikDoDomu najdete pravděpodobně v záložce „Promoakce".
Emailový klient Seznam.cz zavedl všem uživatelům v jejich emailové schránce složku „Hromadné", do které automaticky přesouvá emaily zasílané ve větším množství. Také emaily od OptikDoDomu najdete pravděpodobně v záložce Hromadné.
Pokud si nechcete překlikávat mezi Doručenou poštou a složkou Hromadné, můžete složku Hromadné úplně zakázat a všechny emaily vám budou chodit standardně do vaší schránky nebo můžete zakázat přesouvání emailu od konkrétního odesílatele do složky Hromadné.
Jestliže vám složka Hromadné vyhovuje, ale vadí vám, že do ní padají také vyžádané emaily a obchodní sdělení, postup je jednoduchý. Stačí dotyčný email otevřít a v jeho záhlaví kliknout na Přesunout do složky Doručené.
Od tohoto okamžiku vám všechny emaily od daného odesílatele budou doručovány do složky Doručené, jak jste byli doposud zvyklí.